Internationale Transporte Popovici utilizează cu succes sistemul software WindNET ERP
|
Internationale Transporte Popovici utilizează cu succes sistemul software WindNET ERP |
Internationale Transporte Popovici își gestionează în mod integrat activitatea cu sistemul software pentru transport, WindNET ERP de la WindSoft. Trasabilitatea datelor și obtinerea informatiei în timp real contribuie la creșterea productivitătii angajaților și la accelerarea procesului decizional la nivel de management.
Compania
În ultimii 20 de ani de activitate, compania a avut o evoluție ascedentă în ceea ce privește transportul internațional de mărfuri. Asemenea multor alte companii de succes din România, aceasta și-a început activitatea de transport marfă cu un singur camion, ajungând astăzi să opereze cu 136 de ansambluri și să-și extindă activitatea de Service Auto.
Provocarea
Înainte de sistemul actual, compania noastră a mai avut o colaborare cu WindSoft, în anii 2007-2010. Atunci așteptările și nevoile noastre erau mult mai mari față de ce oferea WindSoft la acea vreme, de aceea am apelat la un alt sistem care, însă, nu era dedicat domeniului de transport. Am încercat să conducem sistemul spre rezolvarea problemelor din transport, însă tocmai problema de a nu fi dezvoltat pe acest specific ne-a determinat să revenim la WindSoft.
Sarolta Bara, General Manager, Internationale Transporte Popovici
Volumul mare de date și nevoia de vizibilitate și control asupra întregii activități au determinat
Internationale Transporte Popovici să se reorienteze către un sistem software care să răspundă complexității fluxurilor operaționale și să integreze toată activitatea companiei. Scopul era unul foarte clar: managementul avea nevoie să se bazeze pe date complete și reale pentru a putea lua deciziile corecte la timpul potrivit.
- Operarea dificilă a datelor;
- Lipsa unor sisteme performante de raportare;
- Erorile în activitățile operaționale;
- Fluxurile de lucru îngreunate.
Toate acestea întârziau procesul decizional. Astfel, în momentul alegerii sistemului, au existat o serie de criterii foarte clare pe care noua soluție trebuia să le îndeplinească:
- Colaborarea cu un furnizor software care să înțeleagă business-ul de transport;
- Sistemul să suporte ulterioare dezvoltări;
- Acces la informație în timp real;
- Creșterea vitezei de operare a datelor precum și eliminarea erorilor;
- Integrarea tuturor departamentelor pe o bază de date unică;
- Trasabilitate în operarea datelor
Soluția
La momentul în care am făcut această alegere, WindSoft era departe de ceilalți competitori. Existau soluții din afară, care în mod cert erau recunoscute pe plan european și veneau cu o ofertș tentantă. Numai că acele soluții erau foarte generale și în mod sigur efortul de implementare ar fi fost mult mai mare.
Liviu Damian, Director Comercial, Internationale Transporte Popovici
WindNET ERP - soluția software integrată, pentru un management de transport eficient
În 2013 compania revine la soluțiile WindSoft alegând sistemul
WindNET ERP dezvoltat pe o tehnologie de ultimă generație capabilă să răspundă cerințelor companiei și să se adapteze strategiei de dezvoltare din următorii ani.
Sistemul ordonează și integrează întreaga activitate a companiei pe întreg fluxul operațional și asigură trasabilitatea informațiilor, ceea ce determină obținerea unor rapoarte manageriale relevante, bazate pe date exacte obținute în timp real.
Service auto – soluția potrivită pentru gestionarea service-urilor auto
Sistemul de gestionare a întregului flux specific unui service auto este soluția integrată nativ ce asigură analiza corectă a operațiunilor de service și crește eficiența în execuția lucrărilor specifice.
Am dezvoltat sistemul WindNET ERP pentru a aduce un plus valoare companiilor de transport și logistică, capacitatea sistemului de a se adapta modelului de business al Internationale Transporte Popovici a permis integrarea nativă a modulului dedicat activității service-urilor auto.
Rezultat
WindSoft a adus valoare importantă în afacere. Prin acele date care se introduc, informațiile sunt precise, mai ample, le putem vizualiza retroactiv, putem face prognoze, putem vedea cum evoluează afacerea noastră.
Sarolta Bara, Manager General, Internationale Transporte Popovici
Implementarea sistemului WindNET și a modulelor specifice de service auto acoperă în prezent toate operațiunile din cadrul Internationale Transporte Popovici și contribuie la eficientizarea proceselor operaționale.
Accesul in timp real la informații este unul dintre beneficiile majore obținute. Acest lucru se datorează faptului că se lucrează într-un sistem unitar folosindu-se o singura bază de date.
Optimizarea proceselor de lucru prin automatizarea fluxurilor operaționale. S-a obținut reducerea considerabilă a timpului de execuție a fiecărui utilizator și inerent s-au eliminat erorile umane.
Trasabilitatea datelor pe întregul flux operațional la de preluarea comenzilor până la top management.
Vizibilitatea si controlul sporit asupra activității și a fluxului de documente.
Informarea în timp real a factorilor de decizie prin rapoarte manageriale concludente.