Rhenus Logistics și sistemul software multimodal WindNET ERP
 |
Rhenus Logistics și sistemul software multimodal WindNET ERP |
Reprezentanta din România a grupului Rhenus Logistics a ales să își gestioneze activitatea într-un mod integrat cu ajutorul sistemului WindNET ERP oferit de WindSoft. Motivul? Obținerea unui control sporit asupra afacerii.
În România, Rhenus Logistics operează activități de logistică, transport multimodal și depozitare din cele 6 locații strategice din țară, concentrându-și activitatea cu precădere asupra oportunităților de business oferite de Dunăre și portul Constanța. Astfel compania oferă o gamă largă de servicii maritime și fluviale, diversificându-și activitatea prin operațiuni de transport rutier domestic și internațional, aerian și feroviar, cross-docking.
Provocarea
Complexitatea activității și dinamica proceselor de lucru a determinat compania Rhenus să aleagă un sistem integrat capabil să acopere în întregime activitatea de transport, atât expedițiile rutiere, maritime-fluviale cât și cele aeriene.
Având în vedere volumul din ce în ce mai mare de informații și dorind îmbunătățirea comunicării interdepartamentale, a devenit imperios necesară folosirea unui sistem integrat de gestionare și control a activității. Adrian Neacșu, director general Rhenus Logistic
Inițial am avut discuții cu mai mulți furnizori de software. Primul cu care am discutat a fost cel al cărui sistem este folosit de colegii noști din Austria de mai mulți ani. Însă ne-am lovit în principal de bariera lingvistică. Nu aveau variantă în limba Română, iar suportul tehnic nu prea exista în România. Astfel ne-am hotărât să ne orientăm către piața locală. Am analizat multe oferte și ne-am decis să alegem un parteneriat cu WindSoft având în vedere că existau referințe bune din piață pe partea de transport. În plus a contat experiența și faptul că pot optimiza soluția în funcție de nevoile noastre. Am avut încredere și nu ne-am înșelat. Adrian Neacșu, director general Rhenus Logistic
Solutia
Sistemul WindNET ERP acoperă cea mai mare parte din nevoile companiei Rhenus, având capacitatea de a se adapta modelului de business specific acesteia. Astfel compania se bucură de o soluție capabilă să îndeplinească cerințele emergente indiferent de strategia de afaceri pe care managementul intenționează să o urmărească.
Noi am ales WindSoft pentru că oferea deja o soluție specializată transportatorilor. Soluții generale există pe piață, însă noi am ținut foarte mult să avem o soluție ce poate fi optimizată, să lucrăm cu oameni care cunosc business-ul, care sunt capabili să optimizeze sistemul. Adrian Neacșu, director general Rhenus Logistic
Rezultatul
În urma implementării sistemului integrat WindNET ERP, compania Rhenus a obținut:
- un control mai bun asupra proceselor de business, dinamica fluxului informațional fiind îmbunătățită considerabil prin integrarea tuturor departamentelor
- acces în timp real la rapoarte oferind o vizibilitate crescută asupra întregii activității
- configurabilitatea sistemului conform fluxului intern a permis o rapiditate crescută în cadrul operațiunilor necesare la nivelul fiecărui departament
Toate aceste au permis companiei să se orienteze către noi oportunități de dezvoltare a business-ului.
La WindSoft căutăm parteneriate pe termen mediu – lung, iar Rhenus Logistics îl considerăm un partener pe termen lung. Ne arătăm dispuși să îi susținem în continuare cu cele mai inteligente soluții software care vor încuraja dezvoltarea companiei.