Consultanță

WindSoft oferă consultanță și expertiză în software-ul din domeniul transporturilor. 

————————————

Te putem ajuta să găsești soluția cea mai viabilă conform viziunii tale de dezvoltare și a infrastructurii existente! Suntem de 15 ani pe piața transportatorilor și am luat contact cu aproape toate tipurile de companii din industrie, în diferite faze ale dezvoltării lor. Experiența ne recomandă și la fel o fac și partenerii care ne folosesc produsele. Ei își alimentează companiile cu combustibil binar recomandat și dezvoltat de WindSoft. 

Implementare

WindSoft furnizează servicii de implementare complete pentru sistemele software ERP pe care le recomandă și oferă.

————————————————————————————————————————————

Sistemele ERP dedicate companiilor de transport reprezintă încorporarea know-how-ului a zeci de implementări în domeniu. Calitatea soluției este dublată și de profesionalismul echipei de consultanți ce se ocupă de implementarea acesteia, oferind sprijin constant echipei clientului. Perioada de implimentare a unui sistem software într-o companie înseamnă parcurgerea următoarelor etape, fără a întrerupe activitățile ei curente.

————————————————————————————————————————————

[ a } —–> Planificare proiect

Etapa de planificare, constă în întocmirea împreună cu clientul a project plan-ului de implementare.

Project manager-ul desemnat de WindSoft menține permanent legătura cu reprezentanții companiei, pentru desfășurarea optimă a implementării. De asemenea, în această etapă se identifică activitățile critice ale companiei și se calculează cu atenție riscurile asociate implementării.

[ b } ——————————> Analiza detaliată

Scopul nostru principal este să oferim posibilitatea clientului să-și utilizeze resursele în cel mai eficient și economic mod, în minimum de timp posibil și cu cele mai mici costuri.

Etapa de analiză este extrem de importantă în procesul de implementare. Ea poate determina  reușita proiectului și reducerea către zero a riscului de eșec al implementării. Această etapă presupune o implicare atât a echipei WindSoft cât și a beneficiarului în egală măsură, analizându-se fluxul operațional existent în companie și identificându-se blocajele acestuia. În acest punct experiența echipei WindSoft are un rol esențial în a propune soluțiile optime pentru a se crea un flux operațional ideal. Specialiștii de la WindSoft fac analize minuțioase asupra infrastructurii hardware și software, dar și în organizarea firmei: departamente, organigramă, activități, centre de profit, flux informațional existent și propus, standardele de lucru. Toate procesele de analiză vor fi cuprinse în documentul de analiză conform căruia se va face configurarea, dezvoltarea, setarea și parametrizarea aplicației, iar în cele din urmă acesteia.

[ c } ————–> Instalare și instruire utilizatori

În această etapă se va face configurarea și instalarea server-ului și a stațiilor de lucru, moment în care echipa WindSoft va setata drepturile de acces ale fiecărui utilizator în parte. Se organizează trainig-uri pe departamente, în care sunt prezentate detaliat funcțiile aplicației cu care vor lucra angajații din cadrul unui anumit departament. Perioada de instruire se va desfășura pe etape, timp în care fiecare utilizator își va însuși partea lui de lucru conform unor proceduri de lucru stabilite.

[ d } —-> Momentul Go Live

Oferim consultanță și suport în exploatare până la momentul Go Live, inclusiv.

Înainte de momentul lansării în funcțiune, ne asigurăm ca fiecare utilizator a înțeles și s-a adaptat noului sistem astfel încât trecerea de la modul de training la cel de utilizare efectivă să fie făcută într-o manieră cât mai plăcută. În momentul acesta toate datele vor fi importate, se pot opera datele reale beneficiind de asistență și suport tehnic.
 

Mentenanță

Mentenanța reprezintă o activitate foarte importantă și necesară în păstrarea acurateții sistemului informatic.

 
Perioada de mentenanță începe imediat după finalizarea  implementării și trecere a aplicației ERP în faza de exploatare. Contractul pentru acest tip de serviciu se negociază și semnează pe o durată mai lungă de timp, sub forma unor costuri lunare de întreținere a aplicației software achiziționate.

 

Activitățile de mentenanță presupun:

[1}—-> verificarea parametrilor de funcționare ai sistemului informatic 
[2}————-> verificarea parametrilor de funcționare ai infrastructurii hardware și software 
[3}———-> optimizarea sistemului și a procedurilor de lucru 
[4}——-> urmărirea, arhivarea și backup-ul activităților

Suport tehnic

Pentru a asigura satisfacția partenerilor ce alimentează cu combustibil binar, punem la dispoziția lor sistemul de suport tehnic.

Suportul tehnic este asigurat prin telefon sau e-mail, specialiștii WindSoft răspunzând tuturor întrebărilor referitoare la utilizarea aplicației. De asemenea, punem la dispoziția utilizatorilor aplicației suport în actualizările legislative ale produsului, cursuri de instruire și documentare la sediul WindSoft.

 

Activitățile de suport tehnic cuprind:

[1}—-> optimizarea utilizării sistemului
[2}————-> asisteță post utilizare
[3}——-> acordare asistență în raportare

 

Folosești unul dintre produsele WindSoft și ai întâmpinat vreo problemă? Contactează-ne pentru suport tehnic la +4031 130 91 58